Mercedes GLE Forum banner

Veel problemen met GLE350

2 reading
21K views 3 replies 3 participants last post by  wpickron54  
#1 ·
Ik heb nu een jaar een 2021 350GLE Coupe, maar ik ben nog nooit zoveel in de garage geweest als met deze auto! Veel problemen met het MBUX-systeem, navigatie die niet werkt, of andere softwareproblemen! Eindelijk opgelost na vele keren terug te zijn geweest. Bij 14000 km lekt de cilinderkop. Nu de afsluitklep voor het laden defect is, rijd je in een auto van 100.000 euro met de klep open, zo dom!! En dat in een jaar 50.000 km

#2 ·
Ik heb een nieuwe GLE 350 uit 2022 en verschillende elektrische problemen. Ben naar de garage gekomen en de radio stond loeihard (een aantal keer)... reed een maand geleden en de deursloten gingen vanzelf open en dicht. Mijn vrouw zegt dat er een exorcisme nodig is! Ook... kon nooit antwoord krijgen van Mercedes over waarom ik geen weerradar op het scherm kan krijgen, zoals ik wel heb met mijn E-400 coupé en E-350 cabriolet. Sirius XM zegt dat het een Mercedes-probleem is, en de Mercedes-dealer zegt dat ik contact moet opnemen met Sirrius XM!

#3 ·
Ik heb een nieuwe 2022 GLE 350 gekocht en verschillende elektrische problemen. Ben naar de garage gekomen en de radio stond keihard (een aantal keer)...reed een maand geleden en de deursloten gingen vanzelf open en dicht. Mijn vrouw zegt dat het een exorcisme nodig heeft!
Ook...kon nooit antwoord krijgen van Mercedes waarom ik geen weerradar op het scherm kan krijgen zoals ik dat wel heb met mijn E-400 coupé en E-350 cabriolet. Sirius XM zegt dat het een Mercedes-probleem is, en de Mercedes-dealer zegt dat ik contact moet opnemen met Sirrius XM!
Heeft u auto-accessoires zoals een dashcam, telefoonlader die stroom verbruikt of een losse zekering? Die kunnen de elektrische problemen veroorzaken, als ze willekeurig stroom verbruiken of overbelasten. Succes.